View Single Post
Old 08-09-2008, 19:35
Volano Volano is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks View Post
Het is niet meteen de meest evidente bron voor autosportverslaggeving, maar dit stuk van CNN.com is zo ongeveer het zinnigste F1-artikel dat ik de voorbije maanden gezien heb.
Heb het artikel gelezen en ik moet zeggen dat ze de nagel op de kop slaan. het is natuurlijk geen autosport gerelateerde nieuwssite maar misschien daardoor dat ze meer afstand van de sport kunnen nemen en op een meer objectieve wijze naar de feiten kunnen kijken.

In mijn ogen is de straf licht overdreven. maar je kan er op verschillende manieren naar kijken. Hamilton had niet zo snel terug willen inhalen want hij had pakken meer snelheid dan Kimi, cfr de ronde daarvoor. Maar hij heeft Kimi eerst terug volledig voorbij gelaten, wat een indicatie is dat Raikonnen veel meer snelheid had. Raikonnen remde ook veel veel vroeger omdat het daar nat begon te liggen.

Maar als ze toch zo graag straffen uitdelen als ze het dan consequent doen. Er zijn nog meer acties geweest waarbij ze konden strooien met straftijd en dat is tot op heden ook nog niet gebeurt.
Reply With Quote