View Single Post
Old 15-09-2008, 21:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post

Deze meeting zit er ook weeral op. Valt te onthouden over deze editie:
- niet te veel volk,
Ik vond het toch gezellig druk op sommige momenten

Quote:
- modelbouwers van civiele voertuigen zijn blijkbaar nog steeds een rariteit (maar dat hebben we zelf graag zo),
Wel, misschien dat indien we enkele bouwers van militair spul zover zouden kunnen krijgen dat ze ook civiele voertuigen gaan plekken, ze wat meer appreciatie zouden kunnen opbrengen voor "blinkende vernis"

Quote:
- een aantal goeie reacties gekregen van zowel mensen die het forum kennen, als anderen,
Ah, dat is mij ontgaan, maar zeker een goeie zaak!

Quote:
- laat uw civiele voertuigen niet beoordelen door militaire bouwers ,
lol, zie mijn eerdere reaktie. Waarover gaat het hier? Wel, de Prelude, die "net echt is" haalde geen enkele prijs, dus niet goed genoeg bevonden door de plaatselijke jury. Wablief?!, riepen enkele onder ons, maar ik denk dat ik weet hoezo.

Van de auto's die wél in de prijzen vielen, vertoonden er geen enkele een dusdanige spiegel als geverniste eindlaag. Wellicht dat de jury zich daaraan gestoord heeft - ze weten wellicht niet eens wat blinkende vernis is. Daarbovenop komt dat er op enkele plaatsen wat spleten te zien zijn - eigen aan de kit, maar soit - spleten dus als je tussen de deur en het interieur naar beneden kijkt zie je de grond op sommige plaatsen. Voeg daar nog het pigment aan toe dat op de zetels werd aangebracht en dat waarschijnlijk een te hoog "schapenwol gehalte" werd toegedicht en je hebt drie goeie redenen om de Prelude geen prijs te geven. Oh well, ik vind het een ferm model, net zoals enkele mensen die me nauw aan het hart liggen, het is zelfs mijn beste straatwagen tot nu toe, dus wakker lig ik er absoluut niet van.

Quote:
- ter plaatse een model kopen, monteren en inschrijven in de wedstrijd kan prijzen opleveren,
Way to go Junior!!

Quote:
- en we ons toch goed hebben geamuseerd.
Ge moogt gerust zijn, hilarisch was het weer bij momenten.

Tot vrijdag!

Last edited by Guido; 15-09-2008 at 21:51.
Reply With Quote