Quote:
Coekelbergs: "De Nederlandse club toont hoe het wel kan met beelden tijdens de voetbalwedstrijden, een prominente aanwezigheid op de website van de club en massale persbelangstelling. Blijkbaar heeft dit voor de andere clubs nog wat tijd nodig. In België verwacht ik echter een beter weekend, want de promotor van de SF heeft de eigenlijke promotie aan CZ en Anderlecht uitbesteed.”
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=6014
|
In tegenstelling tot Coekelbergs verwacht ik zo geod als geen toeschouwers. Het staat eigenlijk al te lezen in de quote van Coekelbergs

PSV heeft haar marketing wel in orde, de andere clubs nog niet. Anderlecht is mijn inziens dan een van die andere clubs. Wat betreft de marketingcapaciteiten van CZ? Ja, ik zal maar diplomatiek zwijgen

In de afgelopen jaren hebben ze 1.4 miljoen mogelijke bezoekers niet weten te vinden! Voor de marketing van dit weekend moeten we wel rekening houden met het marketing-budget dat beschikbaar is vanuit de SF-organisatie
Zijn er Belgisch Limburg posters te vinden over dit evenement? Of spotjes op de lokale TV?