blijkbaar zijn er enkele McLaren jonkies een beetje zenuwachtig aan het worden. ...
een simpel zinnetje van Alonso is al voldoende om ze de gordijnen in te jagen ...
Wat betreft de GP ... Ik heb de GP niet volledig gezien ... ik ga me dan ook niet uitspreken over de al dan niet terechte straffen ...
Wel deze opmerkingen:
- Dat Massa soms bijzonder grote risico's neemt wisten we al .... zijn huidige stand in het klassement laat hem ook weinig andere keuze ... De strategie van Hamilton begrijp ik echter niet volledig. Gewoon race uitrijden en 6 of 8 punten pakken ... dat is het doel. Als ik dan zie welke risico's hij nog neemt betwijfel ik of hij al wel dit jaar wereldkampioen wil worden. Enfin ... Ze hebben allemaal hun straf gekregen ... op naar de volgende race
- Dit jaar wordt echt wel een zwak jaar voor de wereldkampioen bij de piloten ... Zelden stond er een piloot na 16 races met zo weinig punten. Waar is de tijd dat Alonso of Schumacher met 130 punten kampioen werden. Dit kan duiden op een spannend kampioenschap ... In mij ogen ligt het dit jaar eerder aan de zwakte van de piloten bij de topteams ... onbegrijpelijk hoeveel punten die al te grabbel hebben gegooid