View Single Post
Old 14-10-2008, 22:27
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Wakker worden Peter we kijken wel naar de F1 hé, een sport waar sinds jaar en dag vals wordt gespeeld en waar winnaars vaak geen terechte winnaars zijn. Waar teams de regels omzeilen om een voordeel te behalen op de concurrentie, zelfs als men daarvoor moet overgaan tot regelrechte bedrijfs-spionage of competitievervalsing.

Als je daar niet mee kan leven, dan moet je echt iets anders gaan kijken of verslag over uit brengen. Ik durf mijn hand er alleszins als F1-fan niet voor in het vuur steken dat de honderden GP-wins die ik reeds gezien heb allemaal eerlijk behaald zijn.

De commentaar na de GP van Fuji is denk ik wat kort door de bocht.
Feit is dat alle teams erg dicht bij elkaar zaten in Fuji, en dat de start van ene Hamilton & de beginnersacties van Massa de zegekansen van de 3 favorieten aardig verminderden. Alonso profiteerde optimaal. Ook Kubica! Of speelt BMW nu ook ineens vals na zoveel mindere wedstrijden?
Alonso en Kubica waren waarschijnlijk 4 & 5 geëindigd als de 3 grote tenoren hun rol goed hadden gespeeld. En dan was er waarschijnlijk geen column geweest op Pitstop.TV

Last edited by Neo-242; 14-10-2008 at 22:30.
Reply With Quote