View Single Post
Old 19-10-2008, 22:37
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Frank 490 View Post
Prima ontwikkeling! Gaan we dus weer terug naar de tijden van de Ford Cosworth, inclusief veel meer deelnemers (die 20 is toch een lachertje). Gaat de sport toch nog winnen van de commercie!
Alleen zal er in deze tijden geen hond meer naar de F1 kijken. De IRL in de VS is ook een eindheidsworst geworden met Honda als leverancier. Ik heb niet de indruk dat door nog veel interesse voor is, of vergis ik mij...?

Het voorstel zal wel weer een typische Mosley zet zijn. 3 dingen op tafel leggen (std motor, std versnellingsbak, std remmen) om op zijn minst enkele te kunnen binnenhalen. In de onderhandelingen zal Mosely dan wel zeggen: "OK, geen standaard motoren dan, maar wel die versnellingsbakken en remmen standaard".

Ben momenteel een boek aan het lezen over Honda in de F1, vanaf het begin tot eind jaren '80. In het voorwoord van de toenmalige Honda patron, wordt duidelijk gesteld dat de hoofdreden voor Honda om in de F1 te zijn, het verkopen van wagens is. Dat geldt, denk ik, voor alle constructeurs. Gezien hun investeringen en engagementen, zie ik geen van constructeurs dit belachelijke voorstel aanvaarden.

We'll see.
Reply With Quote