View Single Post
Old 11-05-2002, 21:17
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

nog een laatste berichtje want ik heb zonet telefoon gehad van ons vader in Dijon

ze zijn daar dus 18de algemeen geëindigd en 15 in het Europees Kampioenschap

de dag moet nogal hectisch begonnen zijn. ze zijn daar opgestaan om half zeven (?) deze morgen omdat er nog enkele aanpassingen wb carosserie moesten gebeuren aan de wagen. deze hebben geduurd tot bijna half elf, hetgeen reeds een half uur ver in de officiële training was. de eerste sessie,om half 9 hebben ze niet gehaald en de officiële die om 10u begon hebben ze maar voor de helft gereden. zodat marc en dominic (22j) aan de race begonnen met elk een kwartier training op het voor hen beide nieuwe circuit.
vertrokken vanop de 28ste stek, zijn ze gedurende de race, zonder noemenswaardige problemen opgeklommen tot de 18de plaats. dominic zijn snelste tijd was 1'45'', slechts twee seconden boven de snelste tijd algemeen, marc daarentegen heeft slechts enkele malen 1'49'' gedraaid. zijn tempo lag eerder op 1'50'', maar hij reed dat dan ook constant

het circuit van dijon, beschreven ze als een mengeling tussen Francorchamps (rechte stukken-heuvelig) en het Franse Lédenon (heuvelig- zeer technisch). het team meldde mij dat ze een zeer toffe dag hebben gehad, een unieke sfeer, goede race en alles is goed verlopen op een beetje schade aan de voorspoiler na.

voila, meer nieuws kan ik niet meer geven, denk ik
misschien nog iets als ze terug zijn, morgen namiddag

gegroet paddockers

maarten perdieus
perdieus motorsport
VW Fun Cup n°32

Last edited by Maarten; 15-05-2002 at 13:22.
Reply With Quote