View Single Post
Old 09-11-2008, 23:24
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Heb met enige aandacht alles even rustig doorgelezen. Sommige punten zijn juist, anderen weer niet. Voor sommigen is een verklaring, voor andere dan weer niet.

Wat betreft het aantal deelnemers. Vorige week maandag stonden er 69 wagens ingeschreven. (was te volgen op onze website met naam en toenaam). Sommige annulaties zijn begrijpbaar. Neem nu Bader met de BMW Z3. Deze brave man gaat bij KS Motorsport rijden, Bader is vast ingeschreven, KS als guest en Bader neemt zijn startnummer mee naar KS. Gevolg, 1 startnummer minder. Hetzelfde is gebeurd met startnummer 444. Gabriels schrijft 2 wagens in, Bruno brengt 444 mee om te rijden en 1 ingeschreven wagen valt dus weg. Nog aanvaardbaar is bv de annulatie van Chad. Ingeschreven voor het ganse jaar maar geen wagens meer beschikbaar om de strijd aan te gaan. JD Competition idem, allen vast ingeschreven wagens. Erger is het met teams die zich inschrijven, startnummers reseerveren en dan 2 dagen voor de race doodleuk een mailtje sturen om te zeggen dat ze geen budget of piloten hebben. Zij die het een beetje gevolgd hebben weten welke teams er op de lijst stonden en dewelke niet op de grid stonden.

Les voor 2009: inschrijven = betalen en dan kom je op de lijst

Wat betreft publiek: we hebben de poging gedaan, zowel Dunlop als Quick. Eerlijk gezegd deed het pijn toen ik bij de start naar de tribune keek maar we hebben de poging gedaan. Een brave man heeft toch een set banden gewonnen. Er zal nog veel werk aan de winkel zijn maar daar waren we ons voor de 10H ook al van bewust. We moeten de acties nog vergroten en zullen in 2009 dan ook opnieuw pieken tijden de Go Fast X-days.

Negatieve reacties betreffende BGTC zal je hier van mij niet gelezen hebben. Beide kampioenschappen zijn niet te vergelijken met elkaar en zoals we al herhaaldelijke keren gezegd hebben, de DSMEC is het doorgeefluik van Sky Limitevents en GDC, over DSMEC naar nationale kampioenschappen zoals BGTC. De BGTC is niet beter of slechter dan de DSMEC, het is gewoon anders.

@ Jeep: Die IEMAND heeft er geen problemen mee hoor dat je zijn naam noemt . Jij kent mij en ik ken jou, en ik ben best wijs genoeg om na een event te evalueren wat goed en niet goed was.

Mensen moeten zich ook bewust van zaken welke je als huurder van circuit Zolder zelf in de hand hebt. Dat niet alle drankkraampjes open waren, kan zijn. zou ook niet weten waarom je deze dient open te doen zonder volk en met een eigen Dunlop Café

Wat enigen onder jullie misschien niet opgevallen is; er weergamlde commentaar door de luidsprekers van Circuit Zolder op een niet A weekend. Kwestie van die 1400 bezoekers dan toch te voorzien van de juiste info.

Wat betreft fouten in het programmaboekje: als je lang moeten zoeken hebt naar namen die er niet in stonden dan komt dat omdat wij niet de juiste info kregen of omdat dit team annuleerde. De 1400 bezoekers die er waren hebben op zijn minst een programmaboekje + prodrivers gehad, wees blij voor een regionaal kampioenschap.

Verder aan sommige opmerking gewoon geen aandacht schenken. Als journalisten al persoonlijke steken onder water gaan geven in persberichten moeten we ook daar in de toekomst kijken met wie we samenwerken. Een journalist die voor de 2 kampioenschappen werkt kan blijkbaar niet subjectief werken voor de 2 tegelijk, dat was voor mij de grootste les van het weekend.

Last edited by BSOT; 09-11-2008 at 23:29.
Reply With Quote