View Single Post
Old 10-11-2008, 02:36
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Ik ben de volledige 10 uren aanwezig geweest en ik kan niet zeggen dat ik mij verveeld heb. Ik had verwacht dat er minder wagens aanwezig gingen zijn dan op de voorlopige deelnemerslijst van vrijdag, maar vond het toch een groot startveld.

Ik verschoot wel even toen ik aankwam en lege tribunes zag(weet trouwens niet hoeveel toeschouwers er vorig jaar waren want het waren mijn eerste 10 uren), wat natuurlijk wel jammer was. Maar dat heeft natuurlijk mijn winstkansen verhoogd voor de winterbanden..., dus normaal ben ik die brave man

Laatste paar uren van de wedstrijd heb ik in de pitbox van giallo corse en pdg gevolgd. Toch een paar dolle uren meegemaakt daar. En het was mooi om te zien hoe PDG en ook G&R ernaast doorwerkten om toch nog voor het vallen van de vlag hun wagen de pits uit te krijgen, en wat de euforie van de teamleden was toen dat lukte.

Wat mij eigenlijk het meeste is bijgebleven is dat iedereen braafjes voor het verhoog aan het podium bleef staan(omdat daar bij andere evenementen alleen de rijders mogen komen), en Hans Van De Ven riep van "kom maar allemaal naar boven, laten we het gezellige maken"!

Last edited by RKG; 10-11-2008 at 02:36.
Reply With Quote