View Single Post
Old 12-11-2008, 00:11
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by buchinski View Post

Het gebrek aan mainstream tv coverage doet aan de autosport-zaak geen goed.
Is dat er dan ooit geweest? Kan me niet herinneren dat autosport ooit salon-fahig is geweest. In de jaren 70 was F1 nauwelijks op TV te zien, behalve de lokale GP in ieder land. En toch was het toen al populair............het is aan Bernie te danken dat de F1 zo'n hausse heeft meegemaakt eind jaren '80 en de daarop volgende jaren.

Junior series? Volgens mij nooit echt prime-time op TV geweest. Het zou leuk zijn als je ooit eens een F3-wedstrijd zou zien op Canvas of Nederland 2. De meeste waardeloze voetbalwedstrijden en modderfietswedstrijden komen wel voorbij op dergelijke kanalen.

Tja, wat is de oorzaak daarvan? Ik schrijf het toe aan de nationale bonden. Die moeten maar eens een lobbyist aannemen die onze sport op de buis krijgt (voorzien van een leuke cheque). Dan betaal ik graag 10€ per jaar meer voor mijn verguisde RACB-licentie
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote