View Single Post
Old 19-11-2008, 09:53
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by smiley View Post
Vandaag zijn de eerste testen vereden in de voorbereiding van het volgende seizoen. Dit brengt natuurlijk met zich mee dat we al enkele gedrochten van volgend seizoen kunnen bewonderen, of toch al delen ervan.

oordeel zelf maar

honda

bmw

williams

foto's = f1racing.net

Zelf vnd ik dat de brede neus en de voorvleugel niet echt geslaagd, en zeker niet als dat samen gaat et zo een mini achtervleugel.

Maarja, regels zijn regels en deze vorm van wagens het inhalen bevorderd, zal ik de lelijke auto's rap vergeten zijn.
Als de afmetingen van de achtervleugel van die Honda en Williams voldoen aan de regels van 2009 vraag ik me wel af waarom die BMW met zo'n belachelijk smal achtervleugeltje rijdt. Die twee andere zijn ook al niet van de indrukwekkendste, maar ze komen op zijn minst toch nog tot aan de binnenrand van de achterwielen; die van de BMW lijkt wel een speelgoedspoilerke...

De voorspoilers daarentegen gaan er volgens mij in de eerste bocht gegarandeerd afvliegen... Of misschien zien wij het gewoon verkeerd en rijden de F1's vanaf volgend jaar gewoon achteruit???

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 19-11-2008 at 09:54.
Reply With Quote