View Single Post
Old 21-11-2008, 15:47
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post

Quote:
We moeten een oplossing vinden, maar wij zijn en blijven promotor. Punt. Zolang ons contract loopt, dient SRO dat uit. Ik denk dat een open race één optie is, voor mij kan en mag dat, maar SRO gaat in dat geval niet alleen aan de kar trekken, zoals het tot hiertoe wel het geval geweest is. De toerwagens en silhouetten zijn welkom, maar evengoed blijft het een GT-race als we niet tot een constructief akkoord met de andere partijen komen. Uitsluitsel in de komende dagen en weken.”
Voor SRO kan dat - natuurlijk, MOET dat eigenlijk. Niet alleen aan de kar trekken? Als promotor MOET je alleen aan de kar trekken hé. Vergeet niet dat er vorig jaar een partner was die aan de kar wou trekken hé. Als je een ander kampioenschap uitnodigt (lees zelf contacteert) kan je praten om samen aan de kar te trekken, mits de voorwaarden van de partner voldaan kunnen worden uiteraard. Laat ons vooral niet uit het oog verliezen dat het SRO is die met het probleem zit voor de 24H, en niet de anderen. Als je in de hoek zit waar de klappen vallen mag je niet al te veel gaan eisen. De voorwaarden kunnen volgens mij maar door 1 partner worden voldaan, en dat is de BTCS. Meteen de juiste banden, de juiste sfeer en in Brussel zijn ze ook content. Zo heeft iedereen wat hij of zij wou in 2009. Silhouetten - versus GT's ik dacht dat ze dit in Brussel nooit meer wilden zien?

Nu alleen nog zoeken naar een goede datum

Bron: Pitstop.tv - JC
Waarom zouden die voorwaarden niet voldaan kunnen worden door meerdere partijen (lees: klasses)? Ratel zegt letterlijk "De toerwagens en silhouetten zijn welkom" mits er een contructief akkoord komt met de andere partijen. Dus BTCS en/of DSMEC??

Als ik dat zo lees staat de deur dus wagenwijd open. Maar ik ben natuurlijk niet bij de (eerdere) besprekingen aanwezig (geweest)...
Reply With Quote