View Single Post
Old 26-11-2008, 22:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Oostenrijk 2002, dus toch!

Quote:
Volgens de Braziliaan meldde de Ferrari-leiding dat Schumacher de extra punten bij een zege bijzonder hard nodig had voor het kampioenschap. Acht ronden voor de finish kreeg Barrichello voor het eerst te horen van de opgelegde teamorders. Per rondje dat verstreek en dat Rubinho aan de leiding bleef, verscherpte de conversatie tussen rijder en leiding. Toen Barrichello maar op kop bleef, kreeg hij te horen: ‘Denk aan je contract Rubens’. ,,Met andere woorden: als ik niet geluisterd zou hebben, was ik ontslagen’’, vertelde Rubens voor de Braziliaanse tv.

http://www.autosport.nl/actueel/news...135&rubriek=f1
Dus toch, Ferrari en Schumacher hebben destijds de boel belazerd. Echter ik vind de mentaliteit van Rubens nog veel erger! Na jaren doet ie eindelijk zijn mond open en begint te zeiken over Ferrari en Schumacher. Dat vind ik een zeer laffe en achterbakse mentaliteit. Eerst een paar jaar graaien uit de ruif van Ferrari en dan na jaren de vermoorde onschuld spelen.

Was een vent geweest en had toen je mondje geroerd.........nee, dat durfde ie niet. Eerst wat miljoentjes naar binnen tikken en als de schaapjes op het droge zijn dan begint meneer te mekkeren.

Laf, zeer laf!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote