Quote:
Originally Posted by Mark
Was een vent geweest en had toen je mondje geroerd.........nee, dat durfde ie niet. Eerst wat miljoentjes naar binnen tikken en als de schaapjes op het droge zijn dan begint meneer te mekkeren.
Laf, zeer laf!
|
En wat zou hij daarmee bereikt hebben? Het Ferrari-team in zijn hemd gezet en zelf onmiddellijk ontslagen?
Het trio Todt-Brawn-Schumacher heeft de boel jarenlang belazerd. Iedereen wist dat; bevestiging van de tweede piloot was daarvoor niet nodig.
Alhoewel er officiëel geen teamorders mogen zijn, was het toch overduidelijk dat Schumacher steeds de absolute numero uno bij Ferrari was. Irvine, Barrichello en Massa zijn achtereenvolgens binnengehaald met slechts één opdracht : tweede viool spelen na Schumacher, zonder discussie.
Ik kan de tweede piloten bij Ferrari uit de Schumacher-periode zelfs geen ongelijk geven dat ze toen zwegen. Het tweede Ferrari-zitje was het hoogste wat je toen kon bereiken. Ferrari stak met kop en schouders boven de concurrentie uit; en Schumacher was al op voorhand aangeduid om de titel binnen te halen. Ferrari had in die jaren zelfs de helpende hand van de FIA niet nodig om te winnen

.
Dus waarom je job riskeren als je er niets mee bereikt. Dan maar liever braafjes je mond houden, de miljoentjes opstrijken en rustig achter Schumacher aantuffen.