View Single Post
Old 30-11-2008, 15:49
historyf1 historyf1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dus toch, Ferrari en Schumacher hebben destijds de boel belazerd. Echter ik vind de mentaliteit van Rubens nog veel erger! Na jaren doet ie eindelijk zijn mond open en begint te zeiken over Ferrari en Schumacher. Dat vind ik een zeer laffe en achterbakse mentaliteit. Eerst een paar jaar graaien uit de ruif van Ferrari en dan na jaren de vermoorde onschuld spelen.

Was een vent geweest en had toen je mondje geroerd.........nee, dat durfde ie niet. Eerst wat miljoentjes naar binnen tikken en als de schaapjes op het droge zijn dan begint meneer te mekkeren.

Laf, zeer laf!
ik ben het er helemaal mee eens, het is en het blijft een ploegensport. ikzelf heb barrichello al enkele malen ontmoet, laatst las ik dat hij zo sympathiek is (f1 racing magazine). zijn sympathiek zijn bestaat uit: zuur kijken, fans negeren, het weigeren van ferrari fotos, schaalmodellen,... te tekenen en het afsturen van politie op fans die in de buurt van zijn woonwagen komen te spa. meneerke stond daar dit jaar voor de 2e maal geparkeerd, terwijl anciens als button hier gn graat in zien...nice goin' rubens
Reply With Quote