View Single Post
Old 30-11-2008, 22:17
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Tom21 View Post
Bedankt allebei.
Als ik op Porsche 911 GT2 zoek, krijg ik ook alleen maar foto's van de buitenkant...Als er niks te vinden is, dan zal ik geen extra's toevoegen. Enkel de gordels en de rangerink natuurlijk.
Waar moeten er dan overal gaten komen in de stoel om de gordels toe te voegen? Twee aan de zijkant en een in de zitting zeker? Maar op welke plaats dan ongeveer?

Ik heb ook weer eens een model uitgekozen hoor Eentje waar niks van te vinden is.

Zouden die teams daar foto's van vrijgeven...?

Tom

Die gaten in de zetels zijn normaal gezien standaard op dezelfde plaats, je ziet dat op het plannetje waar je de gordeldecals moet plakken. Op die plaats maak je je gaten voor de gordels.

Je kan die teams altijd eens contacteren of ze toevallig nog foto's van de binnenkant van een GT2 ergens hebben liggen, of je kan er eens naar toe rijden, zover is het niet. AD-sport is in Lummen en First is gelegen tussen Houthalen en Zolder.

Trouwens veel detail moet je niet toevoegen, alleen maar een paar leidingen van de batterij-box en de brandblussers is al genoeg, tel daar je gordels nog bij en je hebt al een mooi interieurtje.

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote