View Single Post
Old 11-12-2008, 00:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Brecht View Post
ja
Zo'n schandalig antwoord roept natuurlijk om een reactie, bij deze!

Aan de ene kant geef je aan foto's gemaakt te hebben, aan de andere kant weiger je om iets van je "kunsten" te laten zien aan de mede-paddockers. Ja, via PM kan ik de foto's bemachtigen. Beetje raar. Mijn inziens verlies je dan het idee achter de paddock uit het oog. Van liefhebbers, voor liefhebbers.

Het kost je niet al te veel moeite om je foto's te delen met de heren van Pitstop. Als je met hun kunt delen, waarom dan niet met ons? Heel graag wil ik de foto's zien van het nummer 00

Echter als ik e.e.a. zo lees en op me laat inwerken dan heb ik het idee dat je gepost hebt in de verkeerde thread of het verkeerde forum. Zoals ik het lees en begrijp wil je je foto's aan de man brengen. Niks mis mee, maar doe het dan in "te koop / te huur / gezocht". Vraag me wel af of jou "verkoop-activiteiten" vallen binnen het karakter van dit subforum. Is het voor Brecht VZW of Brecht BVBA? Of is het allemaal wat minder formeel geregeld? Hebben de activiteiten dezelfde kleur als deze tekst?

Bij de admins en mods zal ik melding van je "verkapte" verkoopactiviteiten op dit forum. Ik ga ervan uit dat ze gepaste maatregelen zullen nemen of het correcte commerciele voorstel jou kant uitsturen

Zo te zien beschik je over een accreditatie voor Circuit Zolder, mag ik vragen op basis van welke gronden je deze hebt verkregen? Voor de races van Skylimit, prachtig concept overigens, heb je die toch niet nodig?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote