Quote:
Originally Posted by Guido
Op ons niveau is de vergelijking iets scherper te stellen, nl:
Je bent topverkoper in eens verkoopsorganisatie, maar bent het management zo beu dat je "luidop" aan denkt om weg te gaan en een eigen organisatie uit de grond te trekken. De directie wil je niet verliezen en belooft je vette premies om je toch maar te houden.
Als je verkoopsresultaten wat tegenvallen en je de status van absolute topverkoper dreigt te verliezen, krijg je vage hulp om je cijfers op te smukken en je alsnog topverkoper te laten blijven. Dat je achter de schermen dan alsnog de vette premies opstrijkt, maakt je natuurlijk niet ongelukkiger en houdt je stil én, belangrijker wellicht, in functie.
Commercieel best verdedigbaar, maar sportief gezin een giller.
.
|
Met bovenstaande zou ik geen morele bezwaren hebben  Waar ik op doel is: Wil jij je geld ontvangen van een bedrif dat een discutabele status geniet? Voorbeeld: Zou jij willen werken voor een bedrijf dat actief is in het uitvoeren van inhumane dierproeven? Ik niet, jij?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|