View Single Post
Old 23-12-2008, 23:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by airco View Post

Enerzijds vinden we het normaal dat Anderlecht meer geld krijgt uit een TV contract dan Tubeke ... Want Anderlecht draagt veel meer bij aan het imago van het Belgische voetbal dan een grijze muis als Tubeke. Lijkt me logisch.
Ja, dat is volledig logisch en eerlijk. Daar heb ik geen problemen mee. Een topper krijgt meer voor zijn aanwezigheid dan een krabber. Mijn inziens niet meer dan vrije simpele economische wetten van vraag en aanbod. Het probleem zit hier:

Quote:
"They get about $80 million (£54 million) more. When they win the constructors' championship, which they did this year, they got $80 million more than if McLaren had won it."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/72560
Waarom krijgt de ene winnaar meer dan de andere? De prestatie of het resultaat is toch hetzelfde? Sterker nog, een mindere die wint zou eigenlijk beter gewaardeerd moeten worden dan een betere.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote