View Single Post
Old 24-12-2008, 11:47
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by airco View Post
Eventjes remmen Mark
Je begint precies te halucineren van al die hoerenverhalen

Enerzijds vinden we het normaal dat Anderlecht meer geld krijgt uit een TV contract dan Tubeke ... Want Anderlecht draagt veel meer bij aan het imago van het Belgische voetbal dan een grijze muis als Tubeke. Lijkt me logisch.

-------------

Dan zitten we in 2005 in de Formule 1 (dan is deze deal gesloten).
Na 5 jaar dominantie bij de Piloten (M.Schumacher) en 6 jaar bij de constructeurs (Ferrari) lijkt het me logisch dat het imago van Ferrari er beter voor staat dan dat van McLaren.
Het lijkt me normaal dat in een contract dat gaat over commerciële rechten (oa TV) een team dat de afgelopen jaren gedomineerd heeft meer krijgt dan een team zonder prestaties.

-------------

Overigens Ferrari heeft reeds gereageerd en blijft bij het standpunt dat er een betere verdeling van het geld moet komen.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72547

------------

Misschien moeten sommigen op dit forum eens stoppen met achter elk artikel een groot schandaal te zoeken. Elk team heeft in het verleden zijn schandaaltjes wel eens meegemaakt:
- Ferrari in Oostenrijk
- McLaren met de spionagezaak

Hier is echter geen enkel oorzakelijk verband aangetoond tussen enerzijds een commercieel contract en anderzijds sportieve beslissingen. Overigens durven sportieve beslissingen in sommige gevallen ook wel eens tegen Ferrari uitvallen.

Als er concrete bewijzen zijn zal ik hier op dit forum mee als een van de eersten zijn om er mee een schandaal-sfeer in te brengen ... Die bewijzen of zelfs maar een aanleiding is er momenteel niet.

Reply With Quote