Quote:
Originally Posted by Mark
Ja, dat is volledig logisch en eerlijk. Daar heb ik geen problemen mee. Een topper krijgt meer voor zijn aanwezigheid dan een krabber. Mijn inziens niet meer dan vrije simpele economische wetten van vraag en aanbod. Het probleem zit hier:
Waarom krijgt de ene winnaar meer dan de andere? De prestatie of het resultaat is toch hetzelfde? Sterker nog, een mindere die wint zou eigenlijk beter gewaardeerd moeten worden dan een betere.
|
De spelers van Anderlecht winnen de Champions League ... of de spelers van Real Madrid winnen de Champions League ... Ik ben er wel zeker van dat de winstpremies in het geval van Real Madrid aanzienlijk hoger zullen liggen.
Overigens is dit slechts een bewijs dat de Holding Ecclestone er alle belang bij heeft dat Ferrari het kampioenschap niet zou winnen. In het geval dat Ferrari het kampioenschap wint moet de Holding Ecclestone immers meer geld dan in het geval dat McLaren het kampioenschap wint.
Misschien moeten we in deze maar een complot beginnen te zoeken waarom de aggressieve rijstijl van Hamilton zelden bestraft is afgelopen seizoen