Gisterenavond begon het plots weer te kriebelen om deze wagen aan te pakken. Mijn eigen decals waren gebruiksklaar EN ik had een vervangend vel ontvangen van Jawi-team. Ideaal om in actie te schieten want ik zag het weer helemaal zitten...
Even een vergelijkende foto van mijn decals en het nieuwe vel. Ik kon duidelijk een hele reeks verbeteringen opmerken, toch zitten er nog enkele missers in. De meeste vallen niet meteen op, dus aan jullie om eens goed te kijken.
Ik ben dan begonnen om alle foute decals te verwijderen. De rood-groene striping heb ik wel laten zitten. Die op het nieuwe vel oogden immers identiek op die van de motorkap na waar de kleuren nu wel correct zaten. Jammer genoeg bleek mijn kleefband ietske te straf: dit mag ik dus herspuiten...
Dan opnieuw decals plakken. De kwaliteit is opnieuw heel goed. De decals zijn goed manipuleerbaar en mits wat SOL plooien en krullen ze waar nodig. De reactie is niet zoals bij Renaissance maar mits een ietje meer geduld lukt alles prima. Ik heb niet alle decals uit het nieuwe vel gehaald. Hier en daar heb ik enkele decals van eigen productie genomen omdat ik ze accurater en correcter waren. Tussenstand:
Voila, straks de rest van de decals. Alles zal dus in orde komen... Als ik het zelf niet verpest natuurlijk...