Nu gingen ze te ver
Ik ben een Ferrari-fan van het eerste uur en ben vooral een Schumacher-fan maar wat ze gisteren hebben klaargespeeld tart alle verbeelding. Ik vind het erg zowel voor Rubens Barrichello als voor Michael Schumacher zelf. Hij heeft misschien wel de macht binnen Ferrari om deze beslissing te negeren maar dit doet volgens mij nog altijd niets af van de prestaties de ze dit jaar leveren. Al die teams die nu van hun oren maken zijn gewoon dikke losers en zijn stik jaloers dat ze niet kunnen wat Ferrari nu aan het doen is. Dit is een interne kwestie binnen Scuderia Ferrari en daar hebben zij niks aan te zeggen, noch de journalisten, noch de supporters. Wat Ferrari deed is niet goed te keuren maar de schuld in de schoenen van Schumacher te schuiven vind ik zeer gemakkelijk. Hij is de beste F1-piloot allertijden en zal dat nog lang blijven. De macht die hij nu heeft, kreeg hij niet zomaar. Hij heeft er ook voor moeten werken en zich bewijzen. En met alle respect maar een Prost en een Senna hebben het nooit zover gebracht. Schumacher steekt er gewoon bovenuit en dit in een toch niet zo zwak deelnemersveld. Prost en Senna staken er ook bovenuit maar niet zo. Je kunt maar zo goed zijn als de tegenstander toelaat.
|