View Single Post
Old 18-01-2009, 18:03
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Gèrre View Post
Ik geloof dat dat een hulpmiddel was bij het parkeren. Als je tegen zo'n curbfeelers komt beginnen die te trillen en dat maakt lawaai. Zoals je bij deze Mercury ziet staan de ramen nogal hoog gepositioneerd, dus als je parkeert zie je de stoep niet meer. Dan kan je parkeren op het gehoord afgaand door de curbfeelers
Helemaal juist 10/10

Quote:
Originally Posted by djoene View Post
Anderzijds vind ik het zwart er lijk te veel opliggen. je ziet een boord aan de deuren.
Djoene, ook eens de tekst lezen he. Ik had net twee mistlagen gezet... Logisch dat ik niet verderdoe met wet coats en zo he? Bedoeling was dat ik een 5tal laagjes ging zetten, allemaal heel mistig en dan een laagje of twee wet coat... Komt dus volgende week. Toevallig ga ik ze dan toch beide kunnen spuiten wat oorspronkelijk de bedoeling was.

Quote:
Originally Posted by djoene View Post
had je niet beter eerst zwart gespoten en dan wit ? (wss weer een domme opmerking)
Das een vraag, geen opmerking he. maar niks doms aan, vragen staat vrij. En zoals Nismo heeft gezegd: we werken van licht naar donker. Zet daar maar wit over...

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Waarom gebruik je dan nog Tesa, dan kan je beter een stukje van een diepvrieszakje gebruiken om de delen die je niet hoeft te beplakken te bedekken. Zo spaar je ook tape uit.
Tesa is nu niet zo duur he? Ik breng dat mee van school En plastoc zakjes vertrouw ik niet. Heb op een ander forum eens verf zien inwerken op zo'n zakje...

Zonet even in de bak gekeken. (toepasselijk he: de flik in den bak, hahahah) Okey serieus nu... De verf is al helemaal weg. Dus nog een uurtje laten zitten en dan afwassen, afspoelen, drogen...

Ook de chroom is al verdwenen...

Ik zie weer licht !! Ah neen, das de bureaulamp die naar beneden kwam...
Reply With Quote