View Single Post
Old 24-01-2009, 22:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En niet een CEO die het gedrag vertoond van een veredelde h***r
Of, had jij iemand in gedachten.

C U

Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ik neem aan dat je het hebt over het verpatsen van de BELCAR aan SRO?
Wellicht was de verkoop van Belcar aan SRO moneywise gezien een zeer goede zet. De filosofie van het focussen op de core-business van een circuit, baantje verhuren, volg ik volledig.

Wat betreft het vertrek van Dejaeghere kan ik hem alleen gelijk geven als ie heeft gezien dat CZ een hopeloos verloren zaak is en zo zijn eigen hachje probeert te redden. De beste man zal ook wel een huis, vrouw en kids hebben

Heeft Dejaeghere echter gekozen voor de centen, ontwikkeling of welke andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden dan ook..........dan is hij in mijn ogen niet meer dan een veredelde h***r. Klinkt hard en cru maar daar komt het wel op neer. Na het vertrek van die wereldreiziger heeft Dejaeghere krap twee jaar aan het roer gestaan. In die tijd kun je geen visie/beleid ontwikkelen met het oog op de toekomst en het waarborgen van het bestaan van dit circuit.

Als liefhebber van autosport beschouw ik deze twee jaar als verloren. Weer twee jaar stilstand voor dit circuit. Ook deze liefhebber wil graag in 2020 nog naar CZ komen. Wat krijgen we nu? Een nieuwe CEO die midden in het seizoen in functie treedt en dus alleen in 2009 kan leren en ervaren hoe de club werkt. In 2010 gaat hij een beleid formuleren/vormen en dan de uitvoer van dit beleid in 2011 en verder............

Mijn mening zal wel niet populair zijn
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Sennake; 29-01-2009 at 13:11.
Reply With Quote