View Single Post
Old 01-02-2009, 19:19
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Kleine stapjes zetten, vol geduld

Gisterenavond en vanmorgen de white wall banden geschilderd. Aangezien ik nog maar voor één Sheriff deze ter beschikking heb, moest ik me dus beperken tot deze 4. Op de banden zit een "uitsprongetje" waardoor het schilderen eenvoudiger was. Met het losse handje (neen, zo ben ik niet...) werden de banden gewit (en neen, ook niet op die manier... )

Laag 1:

Laag 2:

Misschien komt nog een derde laag, maar het ziet er nu al behoorlijk ok uit... Sorry geen foto van een dryfitje, niet aan gedacht maar komt zeker eens deze week als de decals erop zitten. Deze werden trouwens voorzien van een laagje Liquid decal film en een eerste mistlaagje met tamiya vernis TS-13. In principe volgen vanavond nog een tweede en een derde mistlaagje. Het droogt heel vlug, maar toch ga ik mezelf verplichten om tot dinsdag of woensdag te wachten om te decalleren. Eens zien of dat lukt...

Ook de velgen werden gespoten. Eerst met grijze primer (één laag) en daarna twee laagjes Gun Metal TS-38. Dit lijkt redelijk te kloppen met de "film"beelden... Maar bij de ene beelden zijn ze toch meer geneigd chromékleur te hebben en op andere beelden is het donkerder... Ik zie wel als ik eens dryfit... Zo is het nu (met flits)

Grtzzz
Reply With Quote