View Single Post
Old 03-02-2009, 22:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

IRL 2009, ditjes en datjes..........

Voor de NL'ers onder ons op het eerste gezicht prachtig nieuws:

Quote:
Het nieuws dat weken geleden al was uitgelekt, lijkt nu haar beslag te hebben gekregen. Robert Doornbos gaat dit jaar in de Amerikaanse Indy Racing League rijden voor het topteam van Newman/Haas/Lanigan.

http://www.autosport.nl/actueel/news...42&rubriek=int
op het eerste zicht. Een extra reden om te volgen en kijken...........en toch ben ik zeer triest gestemd. Doornbos, mijn inziens het voorbeeld voor iedere jonge coureur in de Benelux op het gebied van media en pr, moet na een F1-carriere en winst in de Champcars maar liefst 3 miljoen meenemen naar een topteam in de IRL! U leest het goed, geld meenemen naar een topteam. Paar jaar terug kreeg je nog een paid drive van een paar miljoen bij zo'n team. Nogmaals een teken dat het goed mis zit. Ben trouwens zeer benieuwd wie de sponsors zijn.

En jawel, mijn favoriete site gaat wederom de mist in!
Quote:
Vanwege de fusie van de serie met de IRL trokken veel teams zich terug uit budgettaire overwegingen en door een te korte voorbereidingstijd. Minardi Team USA, destijds de werkgever van Doornbos, ook.

http://www.racexpress.nl/index.php?n...ikel&nid=14553
Als je dit durft te schrijven dan snap je er werkelijk geen reet van! Het team ging in 2008 vrolijk door onder HVM, net zoals in 2006 overigens. Alleen in het jaar 2007 heette het Minardi Team USA omdat Paultje Stoddart weer eens centjes wilde uitgeven
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote