View Single Post
Old 24-02-2009, 10:44
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ook hier een kleine update. Ben namelijk mijn uren aan het verslijten in de kelder. Daar was een klein beetje veel werk aan. Alles moest opgeruimd worden, de rekken kregen een betere plaats waardoor er nu meer licht is en wat naar het containerpark moest, inderdaad... Next up is de garage. Die moet helemaal leeg want die wordt afgebroken binnenkort. In de zomer komt er dan een nieuwe garage en aangebouwde keuken. Veel bouwwerk dus, weinig op modelbouwgebied...

Hier dan die update:

De achterlichten werden geschilderd. Van Wheelin kocht ik vorig jaar te Bissegem een rallydoos. Daar bleken de clear parts dubbel in te zitten. Vandaar dus deze gebruikt want als je de originele (rechts) ziet...

Volgende stap, die ik al eerder meegaf: het bijkleuren van de grijze vlakken op de wagen. Acheraan werden de lichten aangepakt en over de hele wagen de delen waar wat overspray van het rood op zat. Nu is dat weer prima.

Dan de eerste decals op de ruitpartij gezet. Hier kon ik trouwens die van de spare parts niet gebruiken. Bij het verwijderen van de originele was een stukje afgebroken en op de binnenkant blijven zitten. Ah geen ramp want de ramen zien er nog goed uit. De zwarte lijnen werden even bijgewerkt en klaar was Loeten...

Toen even een dryfit gedaan om eens het gevoel te hebben dat ik goed bezig ben. Ook de spoiler mocht daarbij niet ontbreken. Hierop kwamen al de eerste sponsordecals...

Next up? De rode en blauwe kleurvlakken bijwerken...
Reply With Quote