View Single Post
Old 27-02-2009, 13:55
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Knap, maar spijtig dat sommige details nu minder zichtbaar worden zoals bvb de motor.

Ziet er goed uit, maar ... ge kent mij hé, misschien 1 puntje van kritiek. Kan de de achterwielen nog demonteren. Uw banden staan immers plat, ik bedoel, het loopvlak van de band light aan de bovenzijde in het midden lager dan aan de zijkanten. Vermits dit een volle blok rubber is kan je hem misschien vlakker schuren aan de zijkanten.
Ik kan ze niet meer demonteren, ze zitten vastgeplakt. Nu, niet dat dat de enige reden is waarom ik het probleem niet meer kan rechttrekken: ik heb het zelf ook wel vastgesteld tijdens de opbouw en geprobeerd er iets aan te doen, zonder succes. Het materiaal laat niet toe dat er zoveel afgeschuurd wordt, tenzij misschien als ik er een jaar aan schuur. Om maar te zeggen dat ik een ganse dag geschuurd heb om de naad op het loopvlak weg te krijgen. Bovendien is het ook zo dat als ik bv machinaal zou schuren tot het loopvlak recht is, de banden te klein zouden zijn. Ik heb het er gisteren met Guido nog over gehad, de enige oplossing zou erin bestaan om banden te pikken uit een Tamiya bouwdoos, maar dan zit ik daar weer met een model zonder banden. Dus ik laat het zo. Er zijn trouwens meer dingen verkeerd aan het model dan alleen maar het loopvlak van de banden; ik ben al lang blij dat ik het model iets of wat op een deftige manier in elkaar gekregen heb. Ik denk niet dat die mannen van RTN Models hun eigen model ooit gebouwd hebben, en eerlijk gezegd kan ik dit model zeker niet aanbevelen aan de beginnende of zelfs redelijk eraren bouwer. Als ik het opnieuw zou doen, zou ik nog liever de Tamiya McLaren M23 als basis nemen en die ombouwen: het resultaat zou beter zijn en ik zou waarschijnlijk nog minder werk hebben ook...

Om maar te zeggen dat ik dit model nu eindelijk af wil krijgen en eens wil beginnen aan iets dat PAST. Dus neen, ik begin niet met dit model terug af te breken om (terecht opgemerkte) fouten te verbeteren. We zullen maar zeggen dat de mecaniekers de banden nog moeten oppompen

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote