Thread
:
Mitsubishi Lancer evo 6 - 2006 - Filip Pyck - Tamiya - 1/24
View Single Post
#
148
01-03-2009, 23:58
Loeten
Cars-addict
Dit weekend naarstig maar geduldig verder gedaan met deze evo. Hij nadert nu echt wel de voltooiing. En content dak ben...
De nieuwe decals zijn zalig in gebruik en laten zich makkelijk leggen. Prima dus. Enkel de oude decals die met ander decalpapier gemaakt zijn, hebben de neiging wat te kraken of breken. Verder loopt het lekker.
Hierbij de tussenstand. Bijna alle decals zitten erop. Enkele ontbreken nog zoals de vlaggetjes bij de namen vooraan, de logo's van Duindistel op verschillende plekken en de rood/blauwe streep naast de roze (??) bol... Natuurlijk de decals op de spiegeltjes en die van de nummerplaat niet vergeten he... Mits een vloeiende, probleemloze verdergang kan deze mee naar Jabbeke om er tentoon te staan.
Vandaag tijdens de RS Moorsele een woordje gekletst met Ignace, de co-piloot. Hij was nog steeds enthousiast over deze bouw. Als ie klaar is, spring ik er eens zijn slagerij mee binnen. En hij vroeg zich af of ik ook hun nieuwe wagen ging nabouwen. Wel... Ik heb een Mini staan om in de Bouvy-versie te bouwen maar na het zien van de prachtige wagen zal dat dus veranderen. De Mini zal dus de Pyck-versie worden... Foto's zijn al gemaakt. Nu ervoor zorgen dat het ook geen 2 jaar duurt... Gelukkig kon het Pico's team er goed mee lachen. Toffe bende dus !! En ze wisten best veel van dit model dus ik vermoed dat er zijn die wel eens meelezen...
Hier dus het volgend projectje, binnenkort in het Mini-topic...
Der zal werk aan zijn en ik ga nog eens goed moeten nadenken over enkele zaken... Maar je hoort er nog van...
: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries
: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Last edited by Loeten; 01-03-2009 at
23:59
.
Loeten
View Public Profile
Find all posts by Loeten