View Single Post
Old 28-03-2009, 14:26
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Superdiesel View Post
Maar dus blijkbaar nog iemand die naar de BBC heeft gekeken ipv de vrt.
Op de vrt hebben ze dat toch niet uitgezonden, alle zo ver ik weet toch.
Toen ik om 7 uur mijn tv aandeed en op canvas of een nix zag ben ik ook meteen naar bbc overgeschekeld.

ps: toyota is gedisqualificeerd, wegens een bewegende achtervleugel

Quote:
Originally Posted by f1.gpupdate.net
Toyota-rijders Jarno Trulli en Timo Glock zijn na afloop van de kwalificatie in Australië gediskwalificeerd. Glock had zich aanvankelijk als zesde gekwalificeerd, twee plekken voor Trulli. De achtervleugel van hun auto's voldoet echter niet aan de technische reglementen en ze zullen nu terug worden gezet naar de laatste startrij.
ps2: williams heeft een klacht ingediend tegen ferrari en redbull, wegens illigale aërodynamische onderdelen.

Quote:
Originally Posted by f1.gpupdate.net
In navolging van Toyota kunnen ook de rijders van Red Bull en Ferrari nog wel eens bestraft worden in Australië. Tegen die teams is namelijk een protest ingediend door Williams. Het Britse Autosport meldt dat Williams haar vraagtekens zet bij de legaliteit van enkele aërodynamische onderdelen van de Ferrari F60 en Red Bull RB5.
Ik denk dat williams ferrari en redbull gewoon wilt terug pakken om hun diffusor klacht.

Verder valt ook nog te melden dat de brawn gp's zwaarder staan dan de eerste 6 achtervolgers, hierdoor zullen ze dus een langere eerste stint kunnen rijden, en voor hun eerste pitstop nog een extra kloofje slaan.

Wat ik me nog afvraag is welke invloed het kers gaat hebben bij de start, zullen ze echt beter gaan optrekken. Want als dat ook al niet is, dan kunnen ze hun hybride systeempje even goed uit de wagen laten.

Last edited by smiley; 28-03-2009 at 14:48.
Reply With Quote