View Single Post
Old 28-03-2009, 15:40
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Zoals Sennake al aangaf, de wagens blijven aartslelijk, en tot in tegenstelling tot wat ik eerder zei ('t is een idioot die nooit van gedacht veranderd), ga ik me morgenvroeg toch ook voor de TV installeren. Onuitgegeven, maar echt verwonderen hoeft het niet.

De kleinere teams, die de afgelopen jaren geleerd hebben om het maximum te halen uit datgene wat ze voor handen hebben, lijken nu in het voordeel te zijn - Brawn, Red Bull, Williams. Rijden ook allemaal met klantenmotoren en bewijzen dat met de nieuwe regelgeving het veel beter is om 1 technische "allesweter" in huis te hebben die gans de boel dirrigeerd, tegenover een batterij van ingenieurs waar ze allemaal wat gaan discussiėren, testen, proberen enz. De oplossing kopen heet dan zoiets. Het eerste deel van het seizoen ziet er niet goed uit voor de grote fabrieksteams. Zijn we getuige van de wederopstanding van de privateers? Afwachten maar.

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Opvallend dat klantenteams van Mercedes en Renault sneller zijn dan de fabrieksteams zelf. Conclusie? Motor van MB en Renault zijn in orde, de chassis van McLaren en Renault zijn niet in orde.

Prachtig begin voor Brawn GP, dat praat toch net even wat makkelijker met partijen die het willen overkopen of mee willen participeren. Zou er een zuur lachje afkunnen bij Honda?
Zie boven. Maar dat was ook vorig jaar al zeer regelmatig het geval. Ik denk niet dat ze bij Honda spijt hebben van de beslissing. Ze hebben in het verleden ook al rare beslissingen genomen zonder verpinking. Ze zullen veeleerder blij zijn dat "hun jongens" op de pootjes zijn terecht gekomen. Bovendien engageert Branson zich nu ook in BrawnGP, dus het ergste hebben ze wellicht achter de rug gehad. Mijn sympathie wordt hierdoor enel groter.
Reply With Quote