View Single Post
Old 29-03-2009, 10:07
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by marcel View Post
Nihil, Kers kan pas gebruikt worden vanaf 100 km/h, dus vrij nutteloos bij de start. Zelfs als het mogelijk was:

1) wat als jij KERS gebruikt, maar de wagen voor je op de grid niet? of als die zelfs een "stall" heeft? Dat is zonder die extra boost dan al een gevaarlijke situatie (enkele weken geleden nog een zwaar incident in GP2 Asia). Ik denk dat F1-rijders zoiets niet zullen riskeren
De start is niet alleen het wegkomen he, het is de eerste rechte lijn (en zelfs eerste paar bochten) en echt lang duurt het niet voor ze die 100 km/h halen he en als er ergens een gaatje is kan je die extra boost wel gebruiken, als je daardoor enkele wagens voorbij kan spurten.. Het is van groot belang in de hoeveelste positie kmt door rijden na de eerste paar bochten, kijk maar naar Barrichello.

De gp vandaag kon me wel boeien, toch regelmatig een mooi duel gezien, wat ik wel raar vond was dat ferrari het in die laatste stint allemaal verprutste, ze reden constant in de top 5
Erger vond ik de aanrijding tussen Kubica en Vettel, vooral voor vettel, want hij was door de race heen de enigste wat echt iets of wat druk op Button kon zetten.
Voor de rest natuurlijk een pracht prestatie voor brawn gp, er zullen niet veel mensen zijn wa het hun niet toewensen.

Nu wachten op wat volgend weekend zal geven, te hopen kan Vettel wraak nemen
Reply With Quote