View Single Post
Old 30-03-2009, 10:51
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular

De neus is inderdaad wat lager of die andere wagens en vooral ook veel breeder... doet me een beetje denken aan de Ferrari F2001! die volgens mij de meeste overwinningen in 1 seizoen heeft behaald! Dat belooft...

Barichello had inderdaad nogal veel geluk dat er veel rijders voor hem uitvielen maar dat geld ook voor Hamilton die anders ook wel eens buiten de punten zou gevallen zijn... That's what racing is all about!!!
Ik hoop enkel dat Ferrari en de andere topteams het gat niet te groot laten worden anders zouden we wel eens een verassende wereldkampioen kunnen krijgen...
Ik begrijp Raikkonen toch niet helemaal goed hoor... Zo uit de bocht gaan op een droge ondergrond? blijkbaar toch niet echt het godenkind dat Ferrari in hem ziet! En ik begrijp de tactiek ook niet van Dominicalli... Hij laat Ferrari starten op de superzachte banden terwijl de meeste teams de hardere soort verkoos. Akkoord, je moet ze zowiezo toch monteren maar waarom niet in de laatste stint? je zag duidelijk dat de hardere soort de beste keuze was. En wanneer je de zachte band in de laatste stint gebruikt , hoef je er ook geen 13 ronden meer mee te rijden waardoor je met de zachte band een korte stint van ongeveer 8 ronden kan mee rijden. Na 8 ronden ging het toch maar bergaf met de zachtesoort.

Iets waar Brawn GP geen probleem mee had !!! M.B.B.!!! (Master Brian Brawn)

Reply With Quote