Quote:
Originally posted by Porsche917
Amen to that. Ik ga volledig akkoord Sennake. De Schumacher/Ferrari fans blijven hier altijd maar met dezelfde argumenten aankomen: wat als hij de wereldtitel verliest door die 4 punten. Eerst kunnen de Ferrari fans niet vlug genoeg onderlijnen dat Ferrari gewoonweg domineert en Schumacher kampioen zal worden. Dus wat zouden die 4 punten uitmaken?
Ook al verliest Schumacher de wereldtitel door die 4 punten, wat volgens mij onmogelijk is, dan nog zullen de F1 fans tenminste zeggen dat hij er zelf voor gevochten heeft.
Het valt gewoon niet goed te praten wat er zondag gebeurd is.
|
euhm nie alle Ferrari-fans over dezelfde kam plz ...
als ge eens grondig alle reactie's leest dan heb ik hier nog vrijwel niemand gezien die deze actie van Ferrari goedkeurt...
Ik ben zelfs als Ferrari-supporter zo ver gegaan te stellen dat Ferrari momenteel verdient om uitgesloten te worden uit het kampioenschap 2002.
Wat ik wel kan ...
de redenen van Ferrari begrijpen. Ik kan Ferrari perfect begrijpen als ze zeggen dat ze teamorders gebruiken om te vermijden dat ze op het einde van het seizoen een zeker geachte titel voor hun neus te zien verdwijnen. Ik ga zelfs zo ver dat ik durf zeggen dat alle teams in de formule 1 deze maatregelen zouden gebruiken als ze ermee een wereldtitel kunnen veroveren ...
Zo is DC jarenlang de waterdrager geweest bij McLaren, het enige verschil ... daar deden ze het heimelijk ... pitstop een seconde langer, beetje meer fuel, ...
Ik denk dat iedereen die het vanuit het standpunt van een team bekijkt, deze maatregelen zou nemen ...
Vanuit het standpunt van de FIA / autosportliefhebber is dit inderdaad schandalig. Daarom ook dat ik vind dat alle teams die zulke teamorders toepassen gestraft moeten worden ... In dit geval verdient Ferrari dus een grondige straf ...
maar zo het feit van alle ferrari-supporters in 1 hokje onderverdelen
airco