Dit las je een jaar geleden ook niet in een persreutel:
Quote:
"Dit kleine team onder leiding van Jean-Baptiste Malherbe doet me terugdenken aan mijn debuut in de Formula Renault 1.6. Je hebt geen hele truck nodig om goede tijden neer te zetten. Een oplegger en de juiste afstellingen volstaan. Ik hoop dat de wedstrijddirectie even strikt zal optreden als in het verleden, want ik heb geen budget om eventuele brokken te betalen en mijn Clio zal niet verzekerd zijn. Hoewel ik in vergelijking met sommige van mijn concurrenten 40 procent kan besparen, is mijn budget voor het seizoen nog niet helemaal rond. Ik reken dus op de premies die Michelin bij iedere race toekent en op de centen aan het eind van het jaar. Om die te veroveren zal ik dus resultaten moeten neerzetten."
http://www.racingworld.be/nieuws/613...p-Belgium.html
|
Het is wel eerlijk en oprecht
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|