Quote:
Originally Posted by buchinski
Tijdens het tussenseizoen heeft toch Adam Khan een contract met Renault getekend voor het rijden van demonstratieritten. Herinner u een discussie op dit forum daarover. Dus ... ik gok Adam Khan want als je dan al mooie centen neertelt om met een F1 rond te snorren dan wil je dat geheid wel op Spa-Francorchamps doen.
Ik vermoed dat huis-demorijder Jonathan Cochet zal afwisselen met Khan. Vanaf de tweede helft van het seizoen zou de rijder die op kop staat bij de World Series een kans krijgen de demo te rijden.
OP Barcelona waren er geen F1's (ook niet de Historics) maar in de rallywagens zat wel weer Ragnotti. Dus ik vermoed dat het the usual suspects zullen zijn : Arnoux, Jabouille, Ragnotti, Jassaud.... wie weet misschien Boutsen of Ickx want het is viering van 110 jaar Renault dacht ik, en dan willen ze wel eens een extraatje doen.
|
Blijkbaar zouden er in Francorchamps ook geen F1's historics zijn, enkel Ragnotti....heb dit van horen zeggen, vandaar mijn vraag....Hoop dat het valse geruchten zijn.