View Single Post
Old 03-05-2009, 12:36
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Tijd om na de Lancer nog een projectje uit de ijskast te halen. Deze ligt al twee jaar stil. Reden? Ah allerlei... Maar nu zit de zin er weer in. Even heb ik getwijfeld om alsnog een andere livery te nemen. Maar ik heb toen beloofd om het te proberen. Mijn skills zijn ondertussen wat beter geworden en vooral: ik heb decalpapier waarvan ik heel tevreden ben en de ik schat hier de kans op slagen best hoog.

Waar sta ik nu dan??

- Mail werd verstuurd naar Lakebos om de ontbrekende foto van de vrouw op het dak alsnog te bemachtigen.
- Velgen en bandjes werden bij Domino gevonden en gekocht zodat dit klopt (zie rechtersetje op de foto, links is voor de Maxi Megane)
- De body werd van zijn lak ontdaan, geschuurd, lines uitgekrast, putjes opgevuld en in de grijze primer gezet (zie andere foto's)
- Foto's van het interieur werden gisteren op de RS Monteberg gemaakt. Ook een praatje met Bart, de copiloot en zijn crew werd gemaakt. Altijd gezellig en motiverend voor me...

Next up??

- Opbouw interieur
- Ontwerpen van de decals
- Spuiten van de body

De foto's:

Reply With Quote