View Single Post
Old 16-05-2002, 08:35
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Mja, dan zullen we in het vervolg maar naar het catch kijken, daar kan af en toe nog wat spanning in zitten...
Piloten en teams mogen zeggen wat ze willen, maar ze beseffen niet dat ze hun eigen graf aan het graven zijn. Alles draait om geld? Inderdaad. Maar als er geen kat meer kijkt naar de F1 omdat ze totaal elke geloofwaardigheid verloren heeft, hebben de sponsors ook geen doelgroep meer, en kunnen de teams hun tenten ook opplooien hoor. De tijd dat de supporters voor een hoop onnozelaars genomen kan worden is definitief voorbij en geloof me vrij dat de FIA het gebeurde gewoonweg niet KAN naast zich neer leggen. Al was het maar om de publieke opinie te sussen (wat volgens mij wel niet de goede reden is maar het doel zal de middelen heiligen zeker?), de FIA GAAT een straf uitspreken. Hoe zwaar die straf gaat zijn is een andere zaak en zal voor iedereen verschillen qua interpretatie. Voor mij persoonlijk hoeft een gans seizoen uitsluiting niet, maar de punten afnemen van deze race, daar kan ik me wel in vinden. Ferrari moet trouwens niet denken dat ze onmisbaar zijn in de F1.

En ik stel dus inderdaad vast dat, hoe langer het gebeurde achter de rug is, hoe groter de "tolerantie" t.o.v. het gebeurde blijkt te zijn. Binnen 2 weken is Schumacher nog de hald van de dag. Let op mijn woorden.

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote