View Single Post
  #2  
Old 12-05-2009, 07:18
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
De verbredingen op de carrosserie op de voorzijde zijn ook al in een ver gevorderd stadium. Omdat 'plamuur en schuurwerken' hier stilaan een dagelijks gebruik geworden zijn gaan we hieraan niet teveel woorden vuilmaken.



Wat me van bij het begin opviel was dat de auto veel te hoog op zijn wielen stond (nog een fout). Zowel vooraan als achteraan moet hij 2mm zakken.
Om te beginnen zijn dus de spatbordverbredingen aan de achterzijde uitgeslepen tot op het maximale (en blijkbaar is dit nog niet 100% genoeg). Daarna kwamen de ophangingspunten zelf aan de beurt. Uit het chassis is ook 2mm verwijderd zodat de originele positie en structuur gebruikt kan worden. Dit levert wat tijdswinst op.



Tenslotte ziet het er dan zo uit ...



De voorzijde moet nog 2mm omlaag, maar dat kan pas als de voorste spatborden volledig opgebouwd zijn. De moeten dan langs de binnenzijde terug uitgeslepen worden () om dan de wielen naar buiten te kunnen brengen en de voorste ophanging naar boven te brengen t.o.v. de carrosserie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1010406.JPG
Views:	1152
Size:	86.0 KB
ID:	13821   Click image for larger version

Name:	P1010408.JPG
Views:	1146
Size:	109.6 KB
ID:	13822   Click image for larger version

Name:	P1010407.JPG
Views:	1114
Size:	58.1 KB
ID:	13823  
__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра!

Last edited by Gulfie; 12-05-2009 at 07:21.
Reply With Quote