excuse me ... em heeft meer dan die punten terug gekregen zene ... Maleisïe remember ...
Voor de rest had em zelf alle kansen om het af te maken in Japan, dat hij dat niet doet ... tja
ik vind het bijzonder spijtig dat Ferrari teamorders toepast, zo erg dat ik vind dat ze hier gerust voor gestraft mogen worden ...
Maar ze hebben hun teamorders wel altijd consequent toegepast ... altijd heeft de piloot die er het beste voorstond in het kampioenschap het voordeel gekregen ...
Ofwel is iedereen consequent, en moesten ze in 1999 in Maleisië ook van hun oren gemaakt hebben als Ferrari teamorders toepaste ... Maar nee, toen was iedereen aan het juichen dat Ferrari teamorders toepaste, ... Zo kwam het immers tot een laatste beslissende GP ...
Van mij part mag Ferrari gerust gestraft worden ... al ben ik er vrij zeker van dat dit niet zal gebeuren ... Er zijn al precedenten genoeg in het verleden van teamorders waar nooit tegen opgetreden is ... Dus ik vraag me af op welke regel de FIA een zulke straf zou kunnen verantwoorden
airco