Tja, Belle... ik zie niet direct in waar ze schuilplaatsen kunnen bouwen in de bossen van Spa. 't Is trouwens enkel met de F1 (en misschien met de 24u) dat dit probleem zich stelt omdat alles wat overdekt is reeds is ingenomen door vip/guests en allerlei andere mensen die veel belangrijker zijn dan de betalende fan. Plus : de gehele paddock area en wijde omgeving is voor het gewone volk niet toegankelijk!
Daarom ook dat je tijdens de GP altijd de indruk krijgt dat er geweldig veel volk is, terwijl ik voorspel dat ze weeral minder volk zullen hebben dan de World Series dit jaar (78000). De GP geef ik 60000 toeschouwers. Alleen zijn tijdens de WSbR alle tribunes toegankelijk, staat de gehele paddock open, en daar kunnen meerdere duizenden mensen zondr problemen in wandelen hoor.
Anyway, toevallig hierop gestoten en dat bevestigt mijn vermoeden van de Bruxelles tribune :
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/extra/belgianzone/
De "Belgian zone" zou een grote staantribune worden tussen de Silvers aan Bruxelles/Malmedy. Daarom dus de afvlakkingswerkzaamheden aan Speakers Corner.