View Single Post
Old 07-06-2009, 22:34
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Na een lange schuur- en hermodelleercampagne, die ik direct ga toelichten aan de hand van enkele detailfoto's, kon ik vandaag eindelijk een primerlaag aanbrengen.

Vooraan werden de koplampen in een hogere positie vastgelijmd (dank je voor de opbouwende kritiek, Johny) zodat ik de maskeertape op de juiste positie kon aanbrengen, namelijk in het centrum van de koplampen. Het wegwerken van de overgang van de rechthoekige afdekglazen naar de bumper lijkt me vrij goed geslaagd... Daarnaast moesten er enkele details aangepast worden omdat de Jägermeister Porsche er ietwat anders uitziet dan de Martini Porsche. Zo had de fabrieksmachine 3 open vulgaten voor brandstof en/of olie, en waren die bij de Jägermeister Porsche dichtgemaakt vanwege de aerodynamica (veronderstel ik). Ook de randjes rondom koelopeningen, die door het veelvuldige vlakschuren verdwenen waren, werden door middel van plastic strip terug aangebracht.

Zelfde verhaal voor de koelopeningen achter de deuren uiteraard. Ook de lip die boven de deur zat was geheel weggeschuurd en werd terug in positie gebracht. De opening voor de achteruitkijkspiegels die veel te groot was, werd eerst dichtgemaakt, en daarna weer opengeboord.

Een ander beeld van de lip boven de deur, alsook de verstevigingsstukken die tussen het voorste spatbord en de body aangebracht werden bij deze Jägermeister Porsche zijn hier te zien. De raamrubbers van de achterruit waren door de aceton-behandeling geheel weggesmolten, dus werden ook die opnieuw aangebracht met wat plastic strip.

Aan de achterspoiler werd niets structureels veranderd, maar ook dit onderdeel heeft de nodige schuurwerken ondergaan om alle aceton-sporen weg te werken...

Nu ga ik, toepasselijk op een verkiezingsavond zoals deze, met een overwinning voor de christen-democraten, de body eens een laag ORANJE geven
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_09.JPG
Views:	2186
Size:	358.7 KB
ID:	14082   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_10.JPG
Views:	2196
Size:	402.4 KB
ID:	14083   Click image for larger version

Name:	1977_porsche_935_jägermeister_11.JPG
Views:	2196