Gisteren was de verf nog te nat om foto's te kunnen nemen van de body, vandaag was ze droog genoeg om een poging te wagen. Ik heb ook al de maskering weggenomen van de koplampen. Om de randjes mooi glad te krijgen zal ik ze nog eens moeten polishen denk ik. Ook de lak wordt nog gepolisht om mooi te blinken vooraleer de decals erop gaan. Maar om dat te doen is de verf nog een beetje te weinig doorgedroogd.
De zijdelingse schorten die ik er ter elfder ure aan toegevoegd heb zijn mooi ingeblend in de oranje verf: ik zie althans geen verschil van kleur meer.
De motorkap is uiteraard ook in dezelfde oranje kleur gespoten en ziet er ook vrij goed geslaagd uit.
Een shot van voren laat zien dat de koplampen op de juiste plaats staan. Omdat de koplamp-beglazing rond is van vorm lijkt het van voor gezien wel alsof ze ovaal zijn: dat komt door de ronde vorm van de body natuurlijk. Om ze rond te laten lijken had ik ellipsen moeten maken om te maskeren, maar ik heb uiteindelijk voor de cirkels gekozen.