View Single Post
Old 10-06-2009, 22:44
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Nadat ik de body al een eerste mistlaag gegeven had, viel mijn oog op een onderdeel op de referentiefoto's dat me nog niet eerder opgevallen was: zie de rode pijl op de foto:

Dit aerodynamisch hulpmiddel stond dus blijkbaar al van bij de eerste DRM-race in Zolder op de Porsche, en moet dus ook op mijn model gezet worden.
So far, so good. Ik bedoel, alles wat er op de echte gestaan heeft, moet op het model terug te vinden zijn. Maar sta me toe te zeggen dat ik met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet dat de Porsches in kwestie nooit met zo'n rode pijl gereden hebben... De foto lijkt mij echter ongelijk te geven, dus... weet ik het niet zo goed.

Quote:

Maar ik zie dat ge zelf ook twijfelt. Eerste de pijl aan de linkerkant, dan aan de rechterkant, of toch maar gegokt en ze aan beide zijden aangebracht... Toch raar hoor die pijlen zo uit stekend aan beide kanten. Vraag me trouwens af waarvoor die zouden gediend hebben...

Quote:

Ah, maar nu ben ik content zie, ge hebt de pijlen toch maar weer verwijderd. Ik wist het wel, dat de referentiefoto getruckeerd was...

Last edited by Guido; 10-06-2009 at 22:45.
Reply With Quote