View Single Post
Old 14-06-2009, 11:38
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Afgelopen vrijdag mocht ik voor het eerst in mijn carrière eens les gaan geven in een kleuterklas. De juf van mijn zoontje had gevraagd of er papa's waren die over hun hobby konden komen vertellen. Een superleuk idee natuurlijk maar als je als papa les geeft, dan kun je in principe dit niet gaan doen. Gelukkig ben ik ook preventieadviseur/veiligheidscoördinator en daarvoor ben ik 4 lesuren per week vrijgesteld. Eventjes zo'n uurtje voorzien voor dat lesje en dan thuis compenseren.

Ewel, het was geslaagd. De juf heeft er foto's van gemaakt en van zodra ik die heb, plaats ik hier ergens een thread met meer info. Tijd om de jeugd te mobiliseren en te laten modelbouwen dus...

Wat heeft dit nu met de Sheriff te maken? Wel alles... Want doordat ik in de kleuterklas heel veel aandacht schonk aan mijn Carscollectie en doordat de kleuters vol enthousiasme waren, was de zin in dit model volledig teruggekeerd. Ik stond namelijk voor de moeilijke job om chassis en body te huwen. Het plaatsen van de wielen zou ook al niet eenvoudig worden... Maar de zin was er plots en vandaag kon ik een fotoshoot maken. Omdat ik vol overgave aan het werk ben gegaan, heb ik eigenlijk geen foto's van de werkzaamheden gemaakt. Shame on you Loeten, I know... Maar Sheriff heeft nog een tweelingsbroertje staan. Ik ga de stapjes daar dus wel op de gevoelige plaat (nu ja op de digitale plaat??) zetten. Dus geen nood, geen getreur, die komen er nog wel dees weekje, tussen de examens door...

Er is wel nog wat aanstipwerk nodig aan de whitewalls... En misschien ga ik die schuine stand vooraan nog wat aanpassen. Als de wielen gedraaid staan, is dit een leuke stand, als ze vooruit staan niet echt, tenzij ik de achterste ook een schuine stand zou meegeven... Eens kijken naar de referenties in de film dus... (achterste staan dus in dryfit)

De pics:

EDIT: Banden achteraan zijn na controle op de referentiefilm ook schuin geplaatst. Alles is nu vastgelijmd zoals het hoort...

Grtzzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_5045.jpg
Views:	1016
Size:	83.2 KB
ID:	14140   Click image for larger version

Name:	IMG_5046.jpg
Views:	1055
Size:	81.1 KB
ID:	14141   Click image for larger version

Name:	IMG_5053.jpg
Views:	1054
Size:	92.1 KB
ID:	14142   Click image for larger version

Name:	IMG_5054.jpg
Views:	1047
Size:	80.2 KB
ID:	14143   Click image for larger version

Name:	IMG_5058.jpg
Views:	1095
Size:	89.8 KB
ID:	14144  

Last edited by Loeten; 14-06-2009 at 11:43.
Reply With Quote