View Single Post
Old 23-06-2009, 08:53
VSB's Avatar
VSB VSB is offline
De Paddock Regular

Was inderdaad een schitterende rally om te volgen . Ik kon 10 van de 16 proeven kijken over heel het weekend. Vooral te danken omdat ze om de 2-3 proeven terug richting Ieper moesten en er een 2tal uur tussen was. UIteraard kan je ze dan niet allemaal bekijken. Telkens een stuk of 18.

Snijers vrijdag zien rijden maakte me niet vrolijk constant tegen zijn begrenzer en ging helemaal niet vooruit .Vraag me af wat rené Georges uitgestoken had met zijn polo. Ik gunde hem een goed wedstrijd.

OP de eerste proef stond ik na een 5tal km te wachten op Duval . Maar die kwam dus niet .Dit was heel jammer voor de rally zelf natuurlijk . Het kon misschien nog spannender ... Hoe Vouilloz eruit ging kon natuurlijk niet dommer , enerzijds wilde Solowow hem niet doorlaten ondaks lekke band maar dan moet Vouillioz ook niet proberen te paseren waar dat niet kan.

Het was weer de eerste keer in 5jaar dat ik terug eens naar Ieper kon kijken en ik vond dat er veel volk was. Misschien omdat ik er de vorige jaren niet bij was...