Ja amai, dat is er boenk op. Dat is nu eens gezegd waar het op staat. Het is echt frustrerend om dat allemaal te lezen. Waar zijn de tijden van live uitzending met luchtbeelden, een mensenzee in de paddock en 72 wagens aan de start? Ze moeten er echt iets op vinden want een 24h-wedstrijd heeft op het vlak van deelnemers bijzonder veel potentieel. En eigenlijk heeft Joost een enorm punt als hij de kosten vergelijkt. Voor een weekendje 24h van Zolder kan ik al een dag naar Pukkelpop om daar groepen met wereldfaam te zien. Waarom zou ik dan nog mijn geld uitgeven aan een wedstrijd die nauwelijks nog het kijken waard is? En eerlijk gezegd is het al veel te laat om nog iets uit de bus te laten komen. Indien men echt veel teams had willen aantrekken had het al lang rond moeten zijn zodat teams dit kunnen incalculeren. Maar neen, men blijft liever wat ter plaatse trappelen blijkbaar. Ik ga niet alle schuld op SRO afschuiven want zij zijn niet verantwoordelijk voor alle zever die er nu gebeurt. Ik heb een voorgevoel dat de RACB hierin weer een vuile rol speelt. Het is eigenlijk eens tijd voor een organisatie die zich gewoon niks aantrekt van de FIA en Co., iets à la VLN. Laten we hopen dat DSMEC deze rol kan waarmaken in de toekomst!
|