View Single Post
Old 17-05-2002, 21:29
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Wat is het probleem eigenlijk?

Barrichello die Schumacher voorlaat? En dan?? Ge rijdt in een team, en als het team beslist dat Schumacher moet winnen, dan wint Schumacher. Punt andere lijn. Dat het niet de mooiste manier is om te winnen is duidelijk. En het mag misschien raar klinken, maar Ferrari heeft tenminste het lef om het open te spelen... en toe te geven dat er teamorders zijn !!!!!

Ron Dennis is altijd de eerste om te roepen dat er geen teamorders zijn. Toch krijgt Hakkinen eind 97 en de eerste race in 98 de zege cadeau van Coulthard. Ge denkt nu toch zelf niet dat dat geen teamorders waren zeker? Anders is Coulthard heiliger dan de paus. de vraag is natuurlij hoe heilig dat die is é

en het is niet alleen in de F1 dat het gebeurt é! Parijs-Roubaix in '96: Museeuw, Tafi en Bortolami zijn alleen weg (allen Mapei). Al 50 km van de meet wist je wie er zou winnen... Maar daar kraait geen haan naar! Is het nu plots anders omdat het om SChumacher gaat? Is het anders omdat het Ferrari betreft? Ja sorry hoor, maar als ik hier sommige reacties lees, dan denk ik dat er eerder een paar verblind zijn door anti-Schumacher-afgodisme in de plaats... Als er iets niet juist gebeurd is, vinden ze het erg, maar als Schumacher of Ferrari erin betrokken is, dan is het nog 10 keer erger... Goedkoop hoor!

En nogmaals, ik keur niet goed wat er gebeurd is, maar ge weet gewoon dat het gaat gebeuren. Eerlijk gezegd, ik zou verwonderd zijn geweest als het niet zou gebeurd zijn...

Goeieavond.
Reply With Quote