View Single Post
Old 26-07-2009, 11:22
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Porsche 997 GT3 RSR - Minichamps - 1/43

Mijn projectje waar ik aan bezig ben is weeral een conversie, net zoals de JWA Porsche die in mijn gallerij staat.

De wagen die ik nu ga nabouwen is de Porsche 997 GT3 RSR met startnummer 97 uit het FIA GT kampioenschap 2007. Het is de wagen die ingezet werd door het BMS Scuderia Italia team met als piloten Emmanuel Collard en Matteo Malucelli. Deze piloten behaalden, met de hulp van Marc Lieb, de zege in de GT2 Klasse tijdens de 24 uren van Spa-Francorchamps.

(foto : www.planetlemans.com)

De basis voor deze conversie is de presentatie versie uit 2007. Ik ben vergeten hiervan een foto te nemen voor ik het model had gedemonteerd Ja ik kon niet wachten om er aan te beginnen na drie à vier maand modelbouw-inactiviteit (examens etc. )

De decals die ik hiervoor ga gebruiken komen van Decal43.de en zien er als volgt uit :

Vanwege hun zege in de 24u ga ik deze versie maken, maar dan zal ik een paar decals moeten knippen en plakken want de volgorde van sponsors en logo's kloppen bij deze decals niet. Ook moet de motorkap en de deuren zelfs gespoten worden in het rood.
Reply With Quote